General Motors přemýšlí o prodeji značky Opel

Automobilka General Motors zaznamenává čím dál menší prodej vozů značky Opel. Analytici automobilce radí, aby s Oplem přestali spolupracovat. Koncern během dvanácti let prodělal na této automobilce až přes 300 miliard korun.
Než si sjednáte pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, porovnejte povinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.
Podle odhadů by ztráty v příštích 12 letech mohly být dokonce ještě vyšší. Prodej by byl nejlepším řešením také z hlediska samotného Opelu. Z pohledu analytiků je oddělení, ačkoli bude nákladné, nejlepším řešením pro General Motors i Opel.
Mluvčí GM však vyjádřil přesvědčení, že firma dokáže německou divizi vrátit k zisku. "Jsme přesvědčeni, že tento podnik úspěšně ozdravíme, aby se tak stal dlouhodobě ziskovým," řekl.
Automobilka Opel se v uplynulých letech dostala do existenčních problémů a skupina GM určitou dobu chystala její prodej. Z toho nakonec sešlo a GM se rozhodla Opel vlastními silami restrukturalizovat. Opel již v rámci restrukturalizace uzavřel továrnu v belgických Antverpách a zrušil 8 000 pracovních míst.
Uvidíme, k jakému závěru dojde vedení velkého koncernu. V podobné situaci se nachází i německý gigang Volkswagen, pro kterého je ztrátovou značkou španělský SEAT.