Titulní obrázek

Opel Astra OPC se na českém trhu prodává s akční slevou

Model Opel Astra OPC je poháněn čtyřválcovým zážehovým přímovstřikovým motorem 2,0 Turbo o výkonu 206 kW (280 k)/5500 min-1. Na přední kola přenáší šestistupňová přímo řazená převodovka 400 Nm při 2500-4500 min-1.

Než si sjednáte pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem vozidla, porovnejte povinné ručení jednotlivých pojišťoven. Liší se jednak cenou, ale i výší limitů krytí, sazbami připojištění, přirážkami ke čtvrtletním platbám nebo slevami za sjednání přes internet. Nejlevnější povinné ručení sjednáte online.

OPC má ovšem tamtéž samosvorný diferenciál, který nabídne aktuálně už jen Mazda 3 MPS. Přední zavěšení s oddělenou těhlicí HiPerStrut zdědila po krotší Astře GTC i Insignii OPC. Standardem jsou adaptivní tlumiče FlexRide, kotoučové brzdy nesou značku Brembo. Vlastnosti motoru a podvozku lze nastavit v režimech Standard, Sport a OPC, trojici módů má i stabilizace. Kola jsou devatenáctipalcová s pneumatikami 245/40, za „dvacítky“ s obutím 245/35 se platí navíc. Z klidu na stovku zrychluje za 6 s, jede až 250 km/h a v kombinaci spotřebuje 8,1 l/100 km.

Ve standardní výbavě, alespoň pro německý trh najdeme kromě jiného například palubní počítač se speciálními funkcemi, navigaci, adaptivní xenonová světla AFL+, parkovací senzory nebo dvouzónovou klimatizaci. V interiéru najdeme například zploštělý volant, čalounění sportovních sedadel je v kombinaci látka/kůže, za příplatek pak perforovaná kůže s kontrastním prošíváním, ale dostanete k němu ještě ortopedické sedačky.

Česká specifikace dosud na webu importéra chybí a není ani v konfigurátoru. Dozvíme se pouze základní cenu: Astra OPC přijde na 722.900 korun, díky poskytované akční slevě 95 tisíc však její konečná cena klesla na 627.900 Kč. Stává se tak nejvýkonnějším a zároveň nejdostupnějším hothatchem na našem trhu.