Titulní obrázek

Automobilka Opel nabízí jedinečnou akci

Automobilka Opel přichází s jedinečnou nabídkou pro německé zákazníky. Akce je nazvaná Begeistert oder einfach zurück, tedy Nadšený, nebo jednoduše vrať. Pokud klienti nebudou spokojeni s vozem, mohou jej vrátit zpět. Ovšem pozor, musí splnit určité podmínky.

Nově koupený automobil musí vrátit zpět do 30 dnů od jeho nákupu a nesmí s ním najet více než 3.000 kilometrů. Tato nabídka se vztahuje na všechny modely automobilky. Nezáleží na tom, zda zákazník vůz koupil hotově nebo na leasing u Opel Partner. Akci mohou využít soukromí vlastníci nebo firmy s flotilou do 24 aut. Při vrácení vozu Opel nevrátí zákazníkovi plnou cenu.

Pokud si pořizujete nové vozidlo nezapomeňte na jeho pojištění. Pojištění vozidla se skládá se zákonného pojištění vozidla, tedy z povinného ručení a z havarijního pojištění vozidla. Informace o typech pojištění, spoluúčastech či připojištěních najdete na specializovaném serveru Srovnávač.cz. Naleznete zde také online kalkulačku povinného ručení.

Za každých 1.000 ujetých kilometrů prodejce odečte poplatek činící 0,67 % původní částky. V případě poškození auta bude z jeho ceny odečten další poplatek. Mluvčí Opelu oznámil, že tato akce bude platit do odvolání. Zatím se neplánuje žádné další její rozšíření mimo německý trh. V USA byla v létě podobná akce dostupná u Chevroletu, který tak jako Opel patří do koncernu GM. Tímto krokem chce Opel nalákat německé zákazníky zpět do svých showroomů.

Prodeje automobilky u našich západních sousedů totiž klesají, otázkou je, zda zájemci o vůz značky jsou ovlivněni nepříliš pozitivními zprávami o Opelu z posledních měsíců, které informují o jeho další chystané restrukturalizaci, nebo zda je to důsledek ekonomické krize. Zatímco během prvních osmi měsíců roku 2011 Opel v Německu prodal 170.627 automobilů, od ledna do srpna letošního roku to bylo 150.949 prodaných aut, tedy o takřka 20 tisíc méně.